söndag 19 december 2010

Fan....


Inget minikik på bäbis blev det, och det pga av att jag smaskade i mig en grillad korv i Vällingby centrum innan jag traskade hem till Hollys pappa för att köra veckobyte. Jag blev sittandes där i all oändlighet, började må mycket illa och fick så himla ont i magen... Det var korven, helt säker nu, men jag var inte säker när jag satt där och ville inte ge en liten minimänniska och nyopererad mamma magsjuka. Bummer :(
Mina systrar hälsade på med gott fika på förmiddagen, trevligt som vanligt! Ser fram emot Julen när vi får ses allihopa ett tag, det är svårt att få till det där, med alla samtidigt liksom.

Jag och Holly snackade när vi gick och la oss (hon ligger och snarkar här bredvid mig) jag berättade för henne att jag kanske tappar håret när jag får medicin, hon ska följa med mig på tisdag, och tänkte att jag skulle förbereda henne lite. Hon sa chockat "MEN,vad menar du, då blir du ju FLINTIS??"... haha... mmm, det är riktigt. Hon sa "OH NO"... och skrattade sen.
Skönt, hon trodde nog att jag skojade faktiskt.... lets hope I do.

Idag har jag haft en hel del kontakt med andra "bc-tjejer", både kvinnor som är friska och de mitt i eländet och de som faktiskt kommer att dö.... det är så jobbigt, det är så sanslös jobbigt hela grejen och
hur det än är, trots alla människor runt om kring, så händer det i ens egen kropp. Jag är stark och positiv nu, men jag tycker mig se förändringen i bloggarna från operation och under tiden behandlingarna är pågående...  Im gonna kick this monster in the ass...  nu, sen och i framtiden. Det här BULLSHIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar