onsdag 19 januari 2011

Cortisonfri

Ja, då är den här, första cortisonfria dagen. Känner mig lika "drained" idag som igår, men klockan är inte så mycket ännu. Min dotter åkte till skolan i gott sällskap med syster M. Jag kan inte sova. Har ringt Appel Supporten då jag fick trassel med Safari i går, smidigt, allt man kan göra från soffan med datorn och telefonen är bra grejor. Vad gjorde människor förr i tiden när dessa medel inte fanns? Jag är inte sugen på att läsa böcker, och inte sugen på musik (vilket är märkligt för att vara mig)
Jag gillar Robyn, och jag har god lust att köpa den här och skriva dit CHEMO där det är tomt....

Den här skulle oxå funka, för något annat kan man inte säga. This is fucking hardcore...
Dock måste jag gå upp från small till i alla fall medium kära vänner, för jag fluffar till mig för varje dag som går. Jag äter som en häst, oavbrutet, rör mig mellan soffa, säng och kök, har ju hänt att jag tagit mig till stan via T bana, men några längre utflykter är det inte tal om. Jag tycker att allt sitter åt, jag skulle vilja ha sköna mjuka trikåer på mig dygnet runt. High heels, tajta jeans och en liten snygg topp på nått ute-ställe känns som en utopi. Am I ever going back there.... 
Här kan du köpa dessa, om du känner som jag :) http://bit.ly/robynstore


6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag ville bara säga att du verkar vara en fantastiskt stark kvinna, tycker om att du har glimten i ögat trots att ditt liv tagit en oväntad (om än tillfällig!) vändning. Det här kommer du att fixa galant! Jag tänker på dig.

    Varma hälsningar Veronica i Skellefteå

    SvaraRadera
  2. Hej Veronica! Ja, där har du helt rätt, det är en högst TILLFÄLLIG grej i mitt liv, den här skiten tänker jag inte klänga mig fast vid längre än nödvändigt :) Tack för pepp! Kram till Skellefteå!

    SvaraRadera
  3. Hej Ida,
    Jag håller med Veronica och vill bara säga att jag läser din blogg och hoppas att du snart har tagit dig igenom det här med ett lyckat resultat. För egen del väntar jag på en tid för mammografi och ber en stilla bön om att knölen inte är farlig.
    Kram från Helena i Göteborg

    SvaraRadera
  4. Helena: Jag hänger med i bönen! Vi försöker undvika dåliga knölar och hoppas att det bara är något ofarligt!! Jag håller alla tummar för dig. KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag lever i Velour-mjukisdress när jag är hemma. Så skönt när inget sitter åt, för visst blir man lite svullen! (Säljs på B-Young.)Jag smååt nästan hela tiden för att dämpa illamåendet.
    kram Anna

    SvaraRadera
  6. Anna: Ja, va fasen alltså, jag inte bara småäter, jag är hungrig hela tiden, alltså jag tänker på mat, restauranger jag vill äta på, det är sjukt irriterande. Jag tycker det är jobbigt! Jag köpte ett gäng baggyjeans idag. Ett par "boyfriend" jeans. Jag måste kunna andas...jag håller på att bli galen tror jag. Kram

    SvaraRadera