onsdag 4 maj 2011

Mustaschkampen!

Nu är det dax att anmäla er till Mustaschkampen kära vänner! Jag kan inte se att kvinnor inte får delta, men det kan av naturliga skäl vara svårt att odla en mustasch för oss på 27 dagar :)
Jag tycker personligen att det är en rolig insamling, för man kan följa deltagarna och se dessa fantastiska muschar växa fram. Jag själv har varit en missbrukare av både blå band, rosa band och mustascher ett tag nu, idag skaffade jag mig årets mustasch :)

Har jag några vänner som är med? Let me know!

Lite info, klicka på länken och läs mer!

Tävla och vinn en fotbollsresa!

Var med och tävla i Mustaschkampen 2011! Mustaschkampen är Cancerfondens årliga kampanj mot prostatacancer – Sveriges vanligaste cancerform. Du tävlar genom att starta en egen insamling. De fem insamlingar som har samlat in mest pengar vinner en fotbollsresa till Bologna med förra årets Mustaschvinnare Kennet Andersson.

1 kommentar:

  1. http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=5194

    SvaraRadera