söndag 28 november 2010

Åh nej...

Kollar på ensam mamma söker... och skäms. Ja, jag skäms, själva konceptet är ... fånigt. Men vem vet, man kanske sitter i "ensam stympad mamma söker" snart..... eller inte.
Jag är rädd att jag har fått ett problem på halsen (förutom det uppenbara) jag tycker lite småsynd om mig själv, har ingen lust att röra på mig alls... och vill bara äta goda saker. Kanske ett klassiskt tröstätar stadie? Dessutom är jag sugen på så konstiga saker att jag blir orolig. Det som kommit upp i mitt huvud i kväll är bland annat pepparkaksdeg, chokladmousse med grädde, chokladglass med massa bitar och grejor i...
allt utom smågodis som är min favvo över allt. (hade det funnits bevis på att karamellkungens smågodis var cancerframkallande hade jag inte blivit ens lite förvånad över cancerbeskedet)

SÅ vad gör jag nu... går över gatan till 7 eleven eller inte....

5 kommentarer:

  1. Röstar på 7/11 :-) och förresten det är helt ok att tycka lite synd om sig ibland
    kram /jari

    SvaraRadera
  2. Bra, det blev 2 Ben&Jerrys.....

    SvaraRadera
  3. Chrille, who ever you are....
    Hade faktiskt hellre varit gravid om jag fått välja, men det hoppas jag verkligen inte, det skulle komma minst sagt olägligt.....

    SvaraRadera
  4. Hej! jag heter madelene och pluggar mitt sista år till sjuksköterska. först och främst vill jag säga till dig att jag beundrar din styrka och ditt mod i allt du gått/går igenom!
    jag och en kompis ska skriva en c-uppsats om "unga kvinnor med bröstcancers upplevelser av lidande" för att förhoppningsvis ge mer förståelse till sjukvårdspersonal. vi kommer att ta texter ur bloggar och analysera dessa. vi hittade din blogg och undrar om det är okej för dig att vi använder utdrag ur den till vårt arbete? vi kommer inte att skriva ditt namn i själva arbetet men vi måste lämna adressen till din blogg i referenslistan.. vi är tacksamma för svar! ha det bra!:)

    SvaraRadera