måndag 29 november 2010

Tack

Fina Linda A och Linda V (och såklart Stina) för att ni får mig att tänka på helt andra saker och får mig
att känna mig som jag gjorde för 2 veckor sen, som mig själv (OK, vinet kanske hjälpte till liiiite). Jag börjar tänka som vanligt, jag börjar tänka på framtiden och allt bra som väntar. Det är ju långt ifrån klart (inte för att jag någonsin tänkt att det skulle ta slut, missförstå mig rätt) men det är lätt att tankarna BARA snurrar runt det som händer nästa vecka, och veckan efter den i stället för där den borde vara, som är var VILL JAG VARA, vad vill jag med MITT LIV? Jag är ju verkligen samma människa, men samma drömmar, och jag har förhoppningsvis blivit med en cancertyp som jag kanske faktiskt kan bli av med ganska snart och leva vidare utan större problem (mmm det är det där med ratten, men det fixar jag!) Och nu kära vänner undanbeder jag mig det sämsta skämtet i världshistorien som folk ändå på nått sätt faktiskt verkar tro stämmer och det är "jaha, du blir sjukskriven i 3 veckor, va skönt, lite ledighet"...... Yeah Yeah. Dom som känner mig vet, att jag kommer inte att ligga och njuta i sängen i 3 veckor. Jag mår redan dåligt av bara tanken.... och jag gillar normalt sett skämt, men just det där är jag inte road av.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar