söndag 21 november 2010

Skitväder

Blev ingen promenad, hann inte ens till Haga innan jag gav upp med frysande fötter, händer och.. eller hela kroppen faktiskt. Gick in mot stan igen och fikade. Tog en liten bulle... usch, mår illa när jag tänker på den. Gick hem o la mig under 2 täcken, fryser fortfarande. Nu väntar jag in rätt tid för att ta mig till Vällingby och äntligen få min lilla tjej. Jag saknar henne så det gör ont.
Under tiden har jag kollat på Robinson... vad i hela friden är det för människor som orkar vara med i det där. Säger som den ena tjejen sa " jag är ingen skogsmulle eller djungeltjej"..... jag vill vara i stan där det finns stora bullar, stora mackor och enorma koppar med kaffe. Tjing!
(Har ont i höger bröst idag, undrar om det försöker sympatisera med det vänstra som är sjukt.... inga dåliga hjärnor i dom här små polarna. Sen undrar jag en annan sak. Om min tumör är 4 x 2 cm redan, betyder det att den funnits länge eller växt fort?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar