lördag 27 november 2010

Med lite sömn fixar sig allt (nästan)


Oj va mycket bättre jag mår idag! Fick sova hela natten, och halva förmiddagen, det gjorde susen. Nu efter 2 kannor kaffe och lite snack med min dotter och världens bästa Sessi (jag tom stavar hennes nick på mitt eget sätt utan att hon rättar mig, DET är en riktigt vän, och får jag inte stava det så, så känns det inte som min Sessi ;) så mår jag faktiskt riktigt bra. Jag har förvandlats till mig själv från att ha varit en avundsjuk treåring. Man kan inte få allt här i livet, men allt man har gjort kan man se tillbaka på och må bra av, det är en tröst. Gick igenom alla mina bilder från mina tre Palma resor i år, och det är inget synd om min alls, jag har rest för min kvot i år. Nu får jag kika på bilderna och minnas :D

Nu känner jag att det börjar bli dax att få dra på min min nya (i min värld svindyra) Ulrika Sandström klänning som jag aldrig använt och gå på partaj. Den ska jag ha när jag går ut med mina systrar! Den är lite tajt över bysten, men det kan kanske ordna sig snart (svart humor, sorry) Borde jag inte få betalt för den här smygreklamen? Kanske bara lite, iaf den delen som försvinner vid sjukskrivningen, 20% av min lön? Det tycker jag. För övrigt undrar jag om det verkligen ska vara nödvändigt med 3 veckors sjukskrivning, vem mår bättre av det? Jag använder mkt sällan brösten i mitt jobb.....särskilt inte det vänstra.
Här har ni bloggverkstaden och sambandscentralen, bolibompa-webben och musiken, allt i samma kök.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag gillar svart humor :) Keep up the good work Ida min vän, och jag tror att du kan behöva tre veckors semester, du kanske ska joina mig i Florida??

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du gör det Angelica, en av de riktigt bra sakerna med dig :) So, när åker vi??

    SvaraRadera