lördag 20 november 2010

Tankar ....

Tankar de första timmarna

*Jag vågar inte berätta det här för mamma...
*Vad är det för j***a gener jag och B har gett H ( för er som inte känner mig så kan jag kort
berätta att min ex man "B" blev frisk från tarmcancer förra året, han har förmodligen en
ärftlig typ så vår dotter H ska börja kolla sig i 20-år åldern mot denna typ av cancer)
* Vad var eg oddsen att JAG skulle få cancer?
* Jag vill inte tappa håret
* Jag vill absolut inte tappa ögonfransarna
* Om man tappar håret, är det på hela kroppen då ? (viktigaste tanken...eh....)
* Totalt bortkastat att jag för knappt ett år sen la ut 34 Tkr på ett par plasttuttar när
jag nu ska bli av med den ena...eller iaf en bit av den
* Gud, hur ska det gå på jobbet
* Kan jag ha blivit smittad av det här (den mest idiotiska, men jag kunde inte förstå)
* Jag vill inte ta grovnålsbiopsi, det kommer säkert göra ont (sköterskan tyckte det var en lite sak i det stora hela, och jag är beredd att hålla med)

och en hel del fler.... men jag kan inte skriva ner alla, för hälften är så idiotiska att jag skäms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar