onsdag 1 december 2010

Närmar sig

Nu jobbar jag 4 dagar till... det går undan. Jag är stressad. Jag känner mig så obotligt trött och snurrig. Jag vill inte vara sjukskriven.... jag är inte sjuk och det är så svårt att förstå varför jag måste göra det här.
Ringde roliga sköterskan för att försöka ta reda på hur det blir med implantatet. Jag vill så klart gärna hellre ha det kvar än att bli av med det, men de kan inte säga hur det ligger så kanske blir det så att det blir en "överraskning" när jag vaknar :(
Jag vill inte vara med och säger helt enkelt upp mig från cancer. Jag slutar med omedelbar verkan att samarbeta med det här.

Jag skulle inte kunna leva utan musik, jag skulle i alla fall inte må bra utan. Tänk vad mycket en härligt låt kan göra för välbefinnandet?
Jag har fått en ny musikprovider, det är jag mycket glad för, och han presenterade denna sköna bit som ni hittar nedan.
Glöm inte, tänker du lyssna på den måste det vara HÖGT och inställningen rätt. Han ska få en citronkaka eller pepparkakor när han levererat en fulländad lista full med överraskningar och känsla! Jag fick jobba för att bevisa min äkthet, men nu är han fast.. Ser fram emot ett pling i mailboxen på fredagarna framöver, jag kommer sitta och vänta som ett barn på julafton. Tack så mycket Mr Squash!
Enjoy!
Jamie Foxx featuring Drake – Fall For Your Type
Sessi, håller tummarna, för jag vill gärna sitta i solen och titta på det här till morgonkaffet snart igen.

1 kommentar:

  1. Snart ar du har igen! Det har fixar Vi!!! Love you! Mi casa tu casa! KRAM Sessi :)

    SvaraRadera