lördag 5 februari 2011

Denna dag

är en riktigt skitdag.. Jag mår INTE bra. Jag kan inte ens förklara. Den här baksmällan av cellgifterna suger ordentligt. Ändå mår jag fortfarande bra om man ska jämföra med andras upplevelser, jag har haft tur. Men fy fasen, this is not the shit....this is total crap. Jag vill bara sova, men cortisonet gör mig hyper på ett konstigt sätt. Jag sitter och är så så trött, vill bara lägga mig, men kroppen vill inte slappna av, det är tortyr. Jag fattar fortfarande inte vad cortisonet ska vara bra för... det verkar inte finnas något bra svar på det, för mig känns det totalt onödigt. Men det finns väl en anledning. Förhoppningsvis någon annan än att äta ihjäl sig..... En annan jobbig sak är att det enda som finns att pyssla med är att titta på TV eller läsa, men jag klarar varken av det ena eller det andra, jag kan inte koncentrera mig och ser dubbelt i bland.
Hatar den här helgen.... jag känner mig inte stark överhuvudtaget, jag känner mig golvad av influensa och way to much drugs.

Over & out

5 kommentarer:

  1. Dom där dagarna vill man bara sova sig igenom, eller gråta eller skrika....så jävliga. Skickar styrkekramar till dig, snart vänder det igen och du får några bra dagar innan nästa käftsmäll. Otroligt vad man står ut med, som du skrev för några dagar sen. Man ser fram emot nästa behandling, hur jäkla sjukt är inte det. Kram från det vackra Österlen.

    SvaraRadera
  2. Jag hejjar stort på dig, Ida! kram/ Helena

    SvaraRadera
  3. Hej Ida! Tänk att kunna säga att jag tror jag vet vad du går igenom.... Jag tillhörde nog också skaran som klarade det hela förhållandevis gott, men fy fasen ändå!!! Min lycka var nog ändå att det var sommar och att jag kunde masa mej in och ut efter ork och lust. Håll i och ut så är du snart igenom!! Kram /Ninni....föresten...hur funkar PIC-linen?? Har du fått den??

    SvaraRadera
  4. Stackare...
    Kortisonet får du för att minska illamåendet, men visst är det hemskt att vara "speedad" när man helst hade velat sova bort tiden man mår skit. Några dagar till så mår du bättre (=
    Kram Anna (bränn)

    SvaraRadera
  5. Jag klarade mig igenom många dagar med att lyssna på ljudböcker i mobilen.... Det kommer bättre dagar igen.... Massor av Kramar från Lisbet

    SvaraRadera