måndag 7 februari 2011

Fina syrror och andra kämpar




Åh vilka fina syskon och familjemedlemmar, vänner, och okända vänner jag har, fina, fina, fina. Jag mår bättre idag, efter ett par dagar i totalt mörker inser jag i morse att det är måndag? Måndag?  vad hände med fredag, lördag och söndag? Jag vet inte. Men ja, nu är det måndag och jag reser mig så sakteligen. Dagen med Hannah och Jack var vad jag behövde. Fina upplyftande mess från systrar och vänner. Fan va fina ni är allihopa, jag har sådant stöd i det här skiten att det är helt otroligt. Ni betyder allihopa massor för mig, hoppas att alla också känner det!!

Det här inlägget är bara kärlek till Er alla därute som kämpar med mig! KÄRLEK!


2 kommentarer:

  1. Vilken tur du har som har dom.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är sanslöst lyckligt lottad. Det har jag alltid varit, men man tenderar att ta den tanken djupare till sig i en situation som denna när alla vågar eller vill visa vad de känner. Vi är nog många som har lärt oss något av situationen, jag vet att jag har.
    Kram!

    SvaraRadera