söndag 13 februari 2011

Woop woop

Men fan är det här nu då, ska man behöva må bra mitt i skiten också....

:D JAG MÅR BRA IDAG!!  Jag mår BRA... . Jag har inte varit hungrig, åt första gången vid 14-tiden och då hade jag ändå varit uppe sen 7. Fantastisk känsla, å vad jag önskar att alla som mår bra förstår hur bra dom har det. Vilken halleluja känsla det är att mår bra. Fy satan! (Förlåt, jag har svårt att uttrycka mig utan svordomar, det är lite som ticks för mig....)
Jag har känt efter hela dagen, men jag har inget annat än torra händer att klaga på idag :) Galet, hur kan det gå från skit till halleluja över en natt... ja, jag vet inte men det är fantastiskt i alla fall. Jag vet säkert när jag mår bra, för då vill jag lyssna på musik, högt och länge. Jag dansar runt här hemma med mitt skalliga huvud och bara myser av att leva. Snart kommer min tjej hem, dax för mammavecka och photoshoot i morgon. Sen ska vi till jobbet och riva av lite avtal på eftermiddagen.
Holly är off school tomorrow och på onsdag, så det blir en ordentlig tjejvecka för oss. Hon älskar att vara
med mig på jobbet, och det ska bli kul att ha hennes sällskap.
Det kanske är det enda positiva med den här skiten, jag och H får mera tid tillsammans, jag lämnar henne senare och hämtar henne tidigt. Det är härligt att få den tiden, och jag njuter av den.
Det är så härligt att se henne växa upp, även om jag måste tycka att det går för fort just nu. Hon läser liksom engelska böcker och pratar båda språken som om det vore ett. Min stora tjej.... galet.

Nu ska jag dansa vidare!

6-års dagen 

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att du får må bra!

    Mysigt att få lite extra tid ihop. Tycker det är starkt av dig att orka jobba men jag antar att det gör det hela lite lättare att ha ett hyfsat normalt liv. Och har man ett jobb som funkar så är ju det toppen.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. She's so adorable!

    Love,

    M&M&G

    SvaraRadera
  3. Underbart att du mår bra, jag minns dom dagarna då jag kände sån lycka över att få må bra. Din tjej är underbart söt. Kramnar på alla hjärtans dag! /Lisbet

    SvaraRadera
  4. Hej! Du skriver så sjuuukt bra! Jag njuter verkligen av dina inlägg. Hoppas du får må bra riktigt länge nu! Funderar över var du jobbar? Du verkar ha en bra arbetsgivare.

    Stor Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vad skönt Ida! Njut av detta nu så gott du kan! Ha det fint med din söta söta dotter, Kram / Helena

    SvaraRadera