fredag 3 juni 2011

Räkmacka


Nej, jag har inte glidit runt på en räkmacka på sista tiden. Men jag kan äta en :) LCHF Räkmacka tom, det ni! Damn de va gott :) LCHF börjar kännas OK, men det blir inte så mycket fett... det blir lagom med fett. Jag fixar fortfarande inte det här med grädde i grejor o massa bacon å så. Jag fattar att det är poängen att man liksom ska bli mätt av själva fettet, men jag äter mer i stället av annat och blir mätt av det. Jag kan dock inte vara helt utan bröd utan tar en eller två skivor LCHF bröd om dagen. Jag är inte sugen på godis längre, det är skönt. Det kommer väl om jag känner mig själv.... godis och jag är ... ja vi är ett liksom ;)

Kolla in dom små gula grejorna på mackan, vet ni vad det är?? Det är tomater!!! Dom är så så små.. har aldrig sett dom tidigare. Goda var dom också.

Ögat ser sådär ut, gillar solen som ger en chans att ha solglasögon på sig, både döljer och lindrar. Har köpt någon salva, har testat men inget händer, får se i morgon. Fick några andra tips att testa också. Förmodligen hjälper tålamod bäst, men det är inte riktigt min starka sida. Och en annan sak, va fan får jag sådana där i ögat för? Vad har jag gjort för att för att förtjäna det. Räcker det inte med att jag inte har några ögonfransar? När kommer dom tillbaka? ... OK, snälla hår, väx.

Jaha... tror jag ska försöka jogga i morgon.. wish me a whole lot of luck.

2 kommentarer:

  1. I wish u luck!!

    Jag ska oxå springa! Har fixat en runda på fyra km sen jag blev av med alla luftrörsproblem äntligen. Imorn kan runda två bli av! Vi kämpar, eller hur?!

    Jag fick oxå en vagel, för ett par v sedan. Tack o lov inte av samma kaliber som din (sorry, men den verkar ju helt förjäklig OCH orättvis :( ) men ändå irriterande! Förstår ditt obehag! MEN remember- den kommer inte sitta där för alltid!!

    Kram i natten från rosa nattmössan ;)

    SvaraRadera
  2. Helena! F yeah... kämpa kämpa, och spring utav bara helvete innan taxotere for gods sake! Tror inte jag fixar att springa den rundan jag har på tre ännu dock.. jag är helt förstörd av den där skiten. Men det blir bättre och bättre dag för dag :)

    Nä, den ska bort den här, börjar dock misstänka att det är ögonfransar som vill ut...

    Kram rosa nattemössa!

    SvaraRadera