torsdag 30 juni 2011

Tre veckor av fem CHECK!

Nu är det bara två veckor kvar... två låååånga strålningsveckor, sen är jag KLAR?! FATTAR NI?
Shit.. vad händer sen då... ? :) YAY.

Tack för alla svar om strålningen! Det verkar vara högst individuellt. Jag kollade min hosta igår, och den
är förmodligen en direkt biverkan av strålningen (en större bit av lungan strålas på mig) det ska gå över sen (eller... det måste den väl, nu minns jag helt plötsligt inte vad dom sa om hostan...) Det ska bli skönt, det är typ lite "högfärdshosta" väldigt irriterande!

Oj vad håret växer! Gillart.

Hörrni, vilket jäkla semesterväder? I love it!

3 kommentarer:

  1. Rethosta? Hade jag med...
    Vädret är toppen! Gör livet underbart att leva <3
    Trevlig helg!
    kram Anna Bränn

    SvaraRadera
  2. åååh!:D

    Det måste vi fira med ett glas vin på en uteservering i söder väl :D

    SvaraRadera
  3. Hosta kan vara jobbigt, och jäkligt irriterande om den finns där i tid och otid...hoppas den försvinner snart. Kram kram

    SvaraRadera