onsdag 27 april 2011

Seriöst

Dom jobbar så låååångsamt på Radiumhemmets lab.... Det har varit #21 sen jag kom hit för nitton minuter sen, jag har #25 Zzzzzz
Det betyder att onkologen som jag träffar kl 10:00 inte hinner få svaren innan vi ses om 40 minuter. Hur långt innan ska man sitta här kan man undra... Well well, det kan någon annan få fundera på, för i morgon checkar jag ut från det här jävla stället permanent. En annan sak jag funderar på är precis hur tråkigt kassa damerna har det på jobbet, idag försökte jag igen, det är lite sport, jag skrek "HEJ!" när jag "checkade in" på området... Nä, ingen respons...
Iof skulle jag oxå hata mitt jobb om jag var tvungen att sitta där och bli påminnd om det här skiten hela dagarna. Jag skulle oxå ignorera dessa människor som springer här hela dagarna, halvdöda. Fy fan va sorgligt.
Just nu pågår ett samtal mellan två kvinnor om deras metastaser... I bäckenet och på andra ställen :-(

Jag vill UT HÄRIFRÅN NU

O precis när jag skrev det blev det min tur. Blodprov CHECK!! Då har jag förflyttat mig en trappa upp och inväntar läkarbesök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar