fredag 8 april 2011

Sprutan Neulasta

Är nu äntligen tagen, tack mamma för att du ändå står ut och inte sticker mig innan jag säger till. Jag blir iskall och svettig och måste förbereda mig. Idag kände jag ingenting, nada. Så så skönt, och nu är det gjort. När jag öppnade förpackningen idag så var det helt plötsligt en annan form på sprutan, då blev jag lite orolig, men det gick ju fint det med. Mamma har hjälpt mig att tvätta ett par månaders tvätt, städat och lagat mat, skjutsat mig hit och dit, TACK MAMMA.
Nu är vi alena jag och Holly och ska ha lite köttfärssås och färsk pasta till middag, och givetvis lite fredagsmys sen. Det är en sådan härlig känsla att gå runt på rena golv, bara rena kläder och sängkläder överallt och ... ja, va skönt. Jag mår nog sämre över det där att jag inte orkar med allt än jag tror, men gud vad jag njuter när det händer, plötsligt händer det liksom :D
Cortisonet är numera en fantastisk produkt, jag ser lite rolig och svullen ut, men hey, jag mår bra och är pigg. So far so good. I morgon är den väl här, värken, men det är då, this is now.

Ha en härlig fredag allihopa!

4 kommentarer:

  1. Modigt tjejen....ett litet stick gjort på ett kick.
    Jag hoppas verkligen att du får en måbra dag imorgon med, eller, det kan väl hålla i sig hela helgen...

    kram till dig

    SvaraRadera
  2. Haha.. modigt vet jag inte, modigt hade varit att ta den själv, men jag börjat misströsta, det kommer inte att hända... :( Jag kan inte kolla när det görs, det är tha problem :)

    Ja, det braiga får GÄRNA hålla i sig hela helgen, men det kommer det inte att göra. men va fasen... det är en bra dag i dag iaf, alltid nått!

    kram!

    SvaraRadera
  3. jag körde till distrikts-ssk och fick min Neulasta och ville inte heller kolla på nålarna.Du är inte feg. Hoppas nu att din helg blir bra, Kram

    SvaraRadera
  4. Spelar inte så stor roll om man är modig eller inte.... Du fixar cellgifterna, det är värt alla stjärnor i kanten, DU ÄR TUFF!!
    Kram från Lisbet

    SvaraRadera