tisdag 11 januari 2011

Blogga från iPhone

Måste ju testa. Skapligt tråkig väntan , även om ja hunnit sova bort några timmar, utvecklat det största munsår ni kan tänka Er (hade ett liknande när jag opererades i dec)läst
många sidor ur "Hundraåringen".
Det är äckligt med sjukhus. Gick på toaletten, äckligt, det borde vara det renaste dass man kan gå på men det hjälper inte när det luktar som det gör. Jag har legat och funderat på hur otroligt tråkigtdet måste vara för alla stackare som ligger här dagarna i ända och aldrig får åka hem, det finns INGENTING att titta på, tom huset man ser utanför är trist. Säkert välkänd arkitekt som ritat det, men inte heller det hjälper. Hm eller så gör det just det, jag har ju legat ett bra tag och funderat på hur man bestämde och tänkte när man placerade de blåa fälten, det känns som om det inte finns något mönster, men det måste finnas en tanke iaf. Ska se om jag kan få in en bild. Nä, det kunde jag inte, men sen när jag kommer hem.

2 kommentarer:

  1. Usch ja det är så tråkigt att ligga och vänta, hoppas det snart är din tur.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Fyfyfyfyfy, vad trist! Hur länge blir du kvar? Kommer du hem ikväll?

    Puss Lilldjävulen! ( förresten jag har ett par Pradaskor som kommer göra så ditt munsår inte syns! Du får låna dem om du vill :)).

    SvaraRadera