lördag 29 januari 2011

Gucci fixar biffen!


Jag har kommit på det.... när det blir riktigt kris, allt facial hår är borta och peruken suger! Jag plockar fram hatten och mina gucci polare! Nu behövs bara SOL och inte allt för varmt väder, då kan det blir problem med värmen på huvudet. En skapligt kall vår med massa sol önskas! Synd att jag gav bort min snygga GUCCI hatt... jag hade för mkt hår och den gick inte att få ned ordentligt på huvudet. Den hade ju varit awsome (som min dotter säger) nu... att jag inte tänkte på att jag kanske någon gång skulle bli skallig... ;) Dumt tänkt av mig, allt är tydligen möjligt. Då vet ni vad jag pysslar med mellan alla napps jag tagit idag, jag letar i "sånt man aldrig använder lådorna" som har visat sig innehålla både en hatt och solglasögon jag kanske kan ha användning för framöver. Nu ska jag leta vidare, vem vet, kanske ligger det ett botemedel mot cancer eller i alla fall lite skonsammare behandlingsmetoder längst ned i lådan?! Jag ska kolla!
Och med dom här glajjorna är det ingen som ser om jag somnar lite då och då heller.... vilket BRA köp!

3 kommentarer:

  1. Ja men de va ju korkat av dig.
    Att inte tänka att "en vacker dag när jag blir skallig så kommer jag behöva den här hatten".
    *ler*
    Kram

    SvaraRadera
  2. Shit! Du är för rolig alltså! Har skummat igenom din blogg, ska förmodligen gå igenom samma grej som dig, är bara i början. Vågar knappt läsa allt du beskriver men ändå. Tack för bra läsning om jävligt tråkigt topic! Kram på dig/ Helena

    SvaraRadera
  3. Inkan: Ja, man ska spara på ALLT! :) Vem vet när man kan tänkas bli skallig och passa i en för liten hatt liksom...

    Helena: Trist att du åkt dit :-/ Det är lite knarkar varning på det här skiten men utan skönt rus och under mkt kontrollerade former nästan dör man lite för varje behandling :0. Nä, riktigt så är det inte... bara nästan. Jag kör den klassiska "det kommer gå så bra ska du se", jag hatade den, men faktum är att dom hade rätt, so far, det har gått rätt OK. Ingen dans på rosor, men det kan man väl leva med :) Lycka till, jag ska följa dig!!

    SvaraRadera