lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!






Till alla jag känner och inte känner :) Jag borde väl säga att jag hoppas det blir ett bättre år, men jag tycker jag hade ett jättebra år 2010. Det fuckade upp sig en liten aning i slutet, men det är ju all taken care of so to say. Nu är det bara resten kvar. Jag ser särskilt fram emot andra halvan av 2011. Vi har lätt spånat på att åka på en skön resa i slutet på sommaren/början på hösten. Det ser jag fram emot och tror att jag kan vara värd det då, så tills dess ska jag vara en riktigt duktig tjej och samarbeta med onkologer och allt vad dom nu heter, och cancer ska samarbeta med mig och DÖ.
Förutom det ska jag njuta av världens bästa dotter som blir 7 år 2011. Det är helt galet, hur fort rinner inte livet iväg? Lev det för sjutton!

Jag hade hoppats på lite sol idag... har det inte varit väldigt väldigt lite sol på sista tiden? Igår var det faktiskt lite sol på dagen, men det är så korta perioder så man hinner ju inte ens gå ut innan den är borta. Mera sol till folken, det kommer bli en låååång vinter, igen. Jag vill ut och röra på mig, men dagar som denna känns det lite tufft, när det vågrätt.

Får väl sätta mig i soffan och öppna chips påsen i stället.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar