söndag 9 januari 2011

Silikon

Hänger på jobbet... precis så här tjurig blir jag på teknik som inte funkar när jag vill...loving it

Holly plåtar mamma på jobbet. Själv gick hon runt och sålde gratis produkter. Sen sa hon stolt "jag ska bli säljare när jag blir stor" 
En grej att fråga nästa gång jag träffar min läkare på radiumhemmet...Jag frågade när jag var där hur länge jag kan ha haft tumören, hon räknade ut att jag nog kan ha haft den i ca 2 år. Jag sa att jag fick mina silicone implantat för 1,5 år sen, och min fortsatta fråga skulle bli "kunde dom ha känt den då?", men hon avbröt mig och sa "ja, men det är helt inte säkert att implantaten har med tumören att göra". Jag blev så paff att jag kom av mig. Jag undrar om jag kan ha missuppfattat henne. Kan verkligen implantaten ha något med detta att göra?
Jag måste fråga igen.
Är det sådana här jag har där inne... singing silicone implants ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar