söndag 19 december 2010

14 timmars sömn

gör vem som helst till en ny människa. Jag har sovit stenhårt i 14 timmar, helt underbart! Det borde alla pröva på som har möjlighet. Jag har ont i bröstet idag, eller, det som finns kvar. Det känns som när jag fick mina plastbröst, men jag ser inte klok ut, hela bröstet är svart, ser mer ut som om det ska trilla av när som helst. Äckligt, jag tänker inte titta på det.

Nu känner jag lite att det gärna får bli tisdag och mitt på dagen... jag vill veta nu, jag vill kunna meddela alla nära vad som ska hända. Jag gillar verkligen inte att inte ha kontroll, jag vet ingenting om hur mitt nästa halvår kommer att se ut, jag är sjukskriven året ut, men sen då? Hinner jag jobba ett tag eller inte?
Och nu närmar det sig flytt också, allt på en gång, jarå. Men jag ser fram emot att komma hem, även om jag på sista tiden blivit ännu mera säker på att det är i stan jag vill bo. Jag tar upp den bollen ett annat år dock, och vi måste ha ett större ställe, så nu ska vi hem och njuta av vår 4:a. Min dotter längtar också hem, trots att hon vet att resan till skolan kommer att bli mycket mycket längre.


Kl 13:30 ska Maja och Hannah komma hit, längtar. Jag borde också köpa min dotters julklappar idag, för ikväll kommer är hon hit igen, hon som gör livet värt att leva :) Vi ska gemensamt gå och köpa alla klappar, det ser jag fram emot, det är nog första året nu som hon kan tänka sig att köpa något åt någon annan utan att bli allt för avundsjuk och vilja ha allt själv :) Ev får jag också möjligheten att se en nykläckt liten bäbis ikväll, det skulle vara upplyftande! Vilken dag?! Dax att göra sig redo.

Förra årets huvudjulklapp (Nintendo DS)... vad ska det bli i år.....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar