fredag 31 december 2010

Victorias Secret

I kväll har jag kollat på

The 2010 Victoria's Secret Fashion Show in New York

Det är en sådan ball visning med mycket glädje och härligt tempo. Snygga är dom dessutom i sina underbara vingar. Det enda de inte verkar ha snappat upp där borta i Amerika är att det absolut hetaste 2011 är enbröstade och skalliga kvinnor i underkläder med vajande vingar på ryggen, det var inte en enda på den där showen ?! What is up with that?!
Himla fina underkläder också, undrar om det finns ficka för protes i dom där små läckra sakerna....
Suck....

God natt!

2 kommentarer:

  1. Hrm..finns nog tyvärr inte med ficka. Tyvärr blir ju inte de med ficka så roliga, så jag använder dem inte... Är en B75, så jag har faktiskt kunnat använda en klisterprotes och helt enkelt ha mina gamla Bh:ar ((: Det blir nog värre framåt bikinisäsongen kanske... Synd att man måste vänta så länge innan man får operera dit ett nytt. Fast visst är vi snygga ändå, vi enbröstade och skalliga!!!
    Gott nytt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. :) Nä, man får väl stoppa upp :) Jag kommer nog också kunna använda en klisterprotes tills de kan fixa till "problemet"- Jag är inte platt heller, och även om det är storleksskillnad så tror jag att det är mest jag som tänker på det. Som sagt, ett slag för enbröstade och skalliga ;) Gott Nytt till dig oxå Anna!

    SvaraRadera