söndag 26 december 2010

Konstiga drömmar

Jag drömmer konstiga drömmar. Efter en kväll med kollegan och familj varit hos oss och vi skämtat om peruker och haft oss drömde jag att jag gick till jobbet med kostym, portfölj och Pippi peruk....
Jag blev störd över att människor skrattade åt mig... jag tycket själv att kostymen var väldigt fin, och att jag helt enkelt sket i vad som satt på huvudet.
Nyss vaknade jag i soffan hos mamma och kände mig jätte irriterad på en av mina systrar... I drömmen satt hon mittemot mig och rackade ner på mitt liv och jag ville ge igen men jag kunde inte för när jag pratade så sluddrade jag, jag kunde inte få fram ett ord.
Vad betyder det här, är jag rädd för att folk ska skratta åt mig? Hahaha...
Kan vara för att min systers sambo i går kväll tog ett kort på mig och retuscherade bort mitt hår så jag blev flintis. Alla skrattade givetvis åt bilden som var skitful. Alla utom min dotter som började gråta när hon såg den :( Det är ju konstigt, inte så konstig reaktion. Jag kommer inte att bli vacker, det kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar