söndag 5 december 2010

Det närmar sig #2

Konstigt nog kan saker och ting närma sig i all oändlighet. Nu närmar det sig igen. Jag oroar mig för konstiga saker. Inte för att jag har cancer, men för precis allt annat.. Julklappar, flytta "hem" igen.... lussefirande på skolan, nyår... Ja ni vet, sådant som alla oroar sig för. Och så tycker jag att det är sjukt irriterande att inte ha kontroll på hur jag kommer att känna mig efter onsdag. Hur mår man egentligen av att bara ha ett bröst? Hur ser det ut? Hur känns det? Hur lång tid tar det innan såret är läkt så man åtminstone kan lägga in det där sexiga fejkbröstet, och innan jag kan det, hur f*n kommer det att se ut? Vad ska jag göra på sjukhuset ett helt dygn? Jag får inte ens ha någon där med mig.... min telefon kommer att användas flitigt. Jag har varit sövd ett antal gånger tidigare, jag har varje gång jag vaknat till liv igen sagt otroligt märkliga saker, jag är orolig över det. Någon som kan ge mig bra tips på hur man inte börjar snacka gojja vid uppvak?... Mycket jag skulle vilja ha koll på, som jag inte har en aning om......och som jag inte kan stoppa. Inget bra kommer ut av den här, förutom att jag blir av med ett stort område cancer, som jag inte ens förstår att jag bär runt på. Hmmm ett evigt ältande.

Igår var mina systrar här och åt middag, sen gick vi ut och drack några glas. Otroligt trevligt. Att man kan få så många syskon är i sig märkligt och helt fantastiskt, att dom sen precis allihopa är härliga människor är inget man kan ta för givet i alla familjer tror jag. Men jag, jag har fått sju syskon, och ALLA dom 7 är roliga, och bara helt enkelt sköna människor. Tummen upp och LIKE för den!
Gillar den här bilden från en kräftskiva jag var på, skapligt stor kräfta på grannens tallrik. Eller också var det bara en lite finare kräftskiva :D

1 kommentar:

  1. {{{HUGS & THINKING AND PRAYING FOR YOU IDA}}}

    GOD BLESS YOUR HEALTH IDA!!!

    LOVE YOU!

    M&M

    SvaraRadera