tisdag 14 december 2010

Cancerfondens insamling

Jag har startat en liten insamling för cancerfonden. Det kommer att komma upp en liten widget till höger här, men det verkar inte bättre än att jag måste kalla in någon datorintresserad i det här, för jag fixar det inte själv, men så länge finns länken här, och på min facebook sida.
Jag har ingen aning om vad som är en tänkbar summa att få ihop, jag har satt duedate till sista februari 2011 nu fattas det bara 4400 kr! Hjälp mig att fixa detta. För att bara förstå en lite del av det här så vet jag att kostnaden för bara min magnetröntgen låg på mellan 4 och 5 tusen kronor. Det är många som frågat om de kan göra något för mig, här tror jag svaret finns, inte för mig, men för alla som komma skall! Barn som vuxna, unga som gamla.



Tack !

1 kommentar:

  1. Ida du är så himla bra! Detta är det minsta man kan göra för dig. Kram Rubarb

    SvaraRadera